Thursday, March 22, 2012

miss my mom!!! :(


huh!! dh lamew x update blog..jap2!!! lamew ke???? hehehe ... result spm dah kuar?? hah betol ke?? ya allah nampak sgt miszy duduk kat hulu gilew2 sbb sampai berita "gempak" nie miszy x tawu... ngee....

hurm...~~~ mood:"sedey kejap"..... teringat zaman2 skolah dulu ... n masew ime amek result spm ngan my mom.. ya allah!! sumpah "aku rindu mama sangat2"... bilew duduk berjauhan ngan mama bawu miszy asew sunyi tanpa mama yg slama nie jaga miszy.... tempat miszy menangis n tempat miszy bercerita hilang mcm tu jewk.... ya allah.. x sangka mcm nie asew nyew hidup berjauhan ngan family.... asew mcm adew satu "beban" yang datang tiba2...

skunk... miszy asew menyesal sgt sbb dulu miszy slalu wat mama menangis.. slalu wat mama sakit aty ngan miszy.. slalu wat mama kene mawah ngan papa sbb pangai miszy.... slalu wat mama penat pk tentang perangai miszy yang x pernah berubah.... knp lah perangai miszy cam tu dulu!! andai masew dapat diputarkan semula insyaallah miszy akan jaga mama dgn baik tapi~~~!!! skunk.. argh!!! entah lah...

p/s:rindu gilew kat senyuman mama ...rindu gilew time mama ckp perkataan "wak lu" :(

Saturday, March 3, 2012

hari-hariku ceria bersama mereka!!! :)

cak!!! atoiyi lamew gak ek x update blog yang agak berlapok nie hehehe..... hah!!! cop2 miszy penat lah nak berleter lama jom jewk ah kitew teroka aktiviti miszy ke sungai besar wit my "cuyunk2" tersyg... hahahaha

*sempat lagi nk amek gamba depan kfc hahaha tapi masuk x pown...hehehe *


hah!! nie agie teruk!! kemaruk nak nek "benda alah" nie hehehehe

*hahaha pelik ???? haruslah "konon!! dpt pegang tangan owg yg tubuhkn kc" hahahaha poyo gile*


p/s:penat x tawu knp target nk tido satu ary tapi hah!! sades banyak keje lowm setel....