Tuesday, August 6, 2013

♥"raya datang lagi.. Alhamdulillah :) "♥

hari raya photo: Selamat Hari Raya phphSOvCJPM_zps81dcfbad.jpg
hye semua .. :) lama miszy tak update blog kan?? bukan apa.. skunk miszy terlampau busy dengan kerja.. al-maklum lah skunk kan dah jadi "budak praktikal" hahahaha mcm2 benda kene ...
hah!! cam ne ngan pose korang?? penuh tak... yang penuh tu Alhamdulillah lah.. yg x penuh tu jgn buat-buat tak tawu... pandai-pandailah ganti ye ... pejam celik.. pejam celik dah nak raya... ngee senang cite "esok dah raya" ye!!! hehehe bestnyew..?? so korang semua balik mana?? mesti masing-masing excited kan? kesian kat miszy aw.. last day pose still keje lagi ngee.. tapi sebenarnyew miszy tak rasew pown yang ari nie miszy berkerja... mcm dok mengular je nie hahaha... Al-maklum lah ofis kosong... owang pown dah tak dew.. so apew lagi kitew enjoy lah... hehehe
so kesempatan ini, miszy nak ucapkan .. selamat hari raya maaf zahir dan batin
kepada readers sekalian..
manalah tahu miszy adew terkasar bahasa
lagi-lagi tang mengumpat perangai manusia..
al-maklum lah kitew nie manusia mestii adew kekurangannya 
yang nak pulang ke kampung halaman tu
berhati-hati lah di jalan raya...
"SELAMAT HARI RAYA"

p/s: x saba nak balik mersing malam nie... semoga dipermudahkan perjalanan miszy sekeluarga...

No comments: