Wednesday, February 20, 2013

♥"facebook...??twitter...?? tempat mengutuk?? ops!! pless ubah lah "♥

 

salam satu Malaysia... ALHAMDULILLAH kerana Allah s.w.t masih lagi memberikan miszy nafas untuk meneruskan liku-liku kehidupan miszy walaupon kadang-kala miszy terpaksa menempuh segala rintangan yang ada....so ... cm ne ngan kehidupan seharian korang??? adakah berjalan seperti biasa ?? hehehe ceyh ayat cm pakar motivasi plak kitew... hehehe 
bagaimana pula ngan kehidupan miszy??? 
hurm... masih berjalan seperti biasa ... penuh dgn keceriaan.. kesedihan...hahaha warna-warni aw...
korang adew???
bila sebut kesedihan .....
mesti perit kan???? 
ya!! perit sgt... itu jewk yg dpt miszy jawab...
lagi-lagi bilew kitew di permainkan oleh orang yg paling kitew percaya... dan paling kitew syg...
dan yang pasti setiap org tentu pernah mengalaminya kan ??? hehehehe
tapi "orang" disini bukan lah "pakwe" or "makwe" malah "sahabat" kitew sendiri??
bagi miszy... twitter...facebook...tagged....hi5...myspace
bukanlah sesuatu yg berfaedah (walaupon miszy sendiri adew)
sbb kat situ lah tempat  mencurahkan segala-gala yg terpendam walaupon benci kat membe sndiri...
tipu lah kalo x penah wat..
miszy sndiri pown pernah...tapi sikap syg terhadap kawan.. nak jaga perasaan kawan... miszy akan berfikir dahulu sebelum nak post sesuatu... sbb miszy dah rasew mcm manew "sahabat" sendiri... mengutuk kitew kat laman sosial nie...
wow!! perit... 
dan sbb itu juga miszy takot untuk berkwn ngn org..
x salah kalo adew laman sosial.... and x salah juga kalo jaga perasaan owg len kan sebelom post sesuatu...
betol kn????
so ...
" paham-paham sendiri lah "

p/s: post nie untuk peringatan kitew semua sbb kitew bukan lah seorang yg "sempurna" tepuk dada tanya lh selera.... 

No comments: