Tuesday, November 6, 2012

♥"epy bezday MAMA."♥

3.november.2012 haha hari yg dinanti2 oleh mama misy.. al-maklum lah ary lahir die yg 39 tawun hehehe.. mude kan my mom.. hehehe harus lah.... hah!! Miszy tawun nie x bagi apew2 pown just belikan kek tuk mama... hehehe sbb miszy kan skunk bergelar pelajar so susah siket nak kuar kan duit beli barang mahal2 hehehe... btw... miszy nk ucapkan selamat ary lahir kepada mama miszy yg ke – 39 tawun (dah tua meyh!!) semoga di murahkan rezeki dan sentiasa ceria selalu hehehe... and thanx sbb jaga miszy dari kecik sampai dah tua “Bangka” hahaha ... bukan tu jewk thanx jugak kat mama sebb tahan n sabar ngan karenah anak2 die terutamanya miszy yg agak keras kepala n baran nie hehehehe :P .... jom teroka gamba masew bezday mama miszy... hehehe “sweet sgt!!! “






p/s:-sedappp!!! mam kek.. duk poli x dpt mam kek!! hulu katew kan manew nk dpt kek!! hahaha

No comments: