Monday, June 18, 2012

♥ "ops!!! cpat nyew !! dah nak abis upew nyew" ♥

   *kenduri di ipoh*

alhamdulillah tempah 2 bulan wat "short sem" nie banyak perubahan pada diri miszy... walopown masew dpat "short sem" nie miszy agak "memberontak" hehehehe.... tapi tup2 ops!! dah nk abes lah... hehehe ptgg nie kls terakhir !!!! wow!! seronoknyew!! nk balik jumpew mak cpat lah "ary rabu" argh!!!!

hah!! cuba tengok gamba kat ats tu!! tu gamba masew kenduri kat ipoh!!! byk jugak pengalaman yg misy dpat masa tolong my bestie "kak qina " syg... hehehe seronok weyh!!! dpat jalan ipoh!!! x dew lah miszy tercongok je kat "hulu" nie kan.... 

hahaha skali pandang kowang x plek ke??  yelah masa 2 bulan pengajian "short sem" miszy smpat lagi ber"jimba" (ceyh ayat perak noh) hahaha kat ipoh :P .. al-maklumlah kelas 2 kali seminggu so mmg "sempat" lah hehehe.......

ops!! dah lah miszy stop sampai sini je r!!!! nak bace "impact of information technology to tourism industry"
ngeee...!!! adew test woy!!!!! 


p/s:-oit!!! cik qina n cik iyka syg !! bangun lah pagi dah weyh!!!!!