Monday, April 30, 2012

♥mee "cleapot" hahahaha♥

argh!!!! tinggal lagie bapew ary nie nak "out" dari ini poli!!! time2 nie lah saat best bersama membe kesayangan... cik dirot...cik eyka aka tembam.... cik kina yg "tergile2" ngan "bird2" die tu... hahaha 
(ops!! bukan benda kuning aw) tapi (ANGRYBIRD) LAH.....
and...
my beuty sister "cik aina" 
argh!!!!! mcm x nak miss jewk saat2 kiteowang rapat nie!!! sumpah seronok!!!!
ops!!!!
korang tawu x apew nie???
<>
<>
<>
<>
<>
<>


sekali pandang mcm nee kolok right??? (alah makanan serawak tu) hahahaha
tapi sebenarnyew nie me yang "dimasak" menggunakan "cleapot" hahahaha
kelaka kot miszy x tawu lah nak panggil binatang tu apew hahahaha...
btw.... tulah last miszy beli pasnie mmg x r!! hahaha sumpah x sedap rasew "hangit" jewk lebey... 

p/s:-saat2 terakhir bersama membe2 nk gunakan baik2 x mo gado2 hahahaha..... (walopun cuti cuma 5 ary jewk) hahaha pastu sambug balik "short sem"





Monday, April 9, 2012

♥"miss die!!! bukan "duit" die"♥


hahaha jap!!!!!!!!!!!!!!!!! first!! amik nie!!! kiss dari cik miszy kitew nie..hahaha mahal aw nak dpt kiss dari iszy bukan semua owang ley dapat.. "bf" miszy pown x boley dapat punyew hehehe.....
hah!!! kowang mesti tertanye2 kan apew kaitan tajuk ka "atas" tu dengan gamba di bawah nie tol x???
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>

sebenarnyew miszy nak ceritew nie!!!! yang miszy windu gilew ngan yang pakai baju merah tu....
pakwe ea????
ops!!! x lah "papa miszy " lah
hahahaha
dah lamew x guwau2 ngan papa miszy yang otai gilew nie
indu gilew ngan sikap papa yang slalu nasihatkan nurul lagi2 bab2 "lelaki" sbb miszy nie degil siket...
hahahaha
apew kaitan ngan "duit" lak???
hahaha yelah biasew nyew owang akan katew kalo kitew teringat kat "ayah" kitew ramai akan katew ..sebenarnyew kite teringat kat duit die tl x???
tapi bagi miszy tu salah sama skali
sbb miszy betol2 miss papa sejak jaoh dari papa
rindu nk dgr die membebel
rindu nk tgk die menjahit kat tepi tangga..
rindu nk bawa kete sambil kene mawa ngan papa
rindu nk bawu asap rokok papa yang slalu wat miszy selsema n migrain...
argh!!! rindu saat2 tu...
argh!! cpat lah "final" dpt jumpa 5 minit pown cukuplah untuk lepas indu...

p/s: argh!! kenyang sangat pewot dah buncet... sbb asik melantak jewk nie lah padahnyew kalo makanan murah sgt hehehehe... (teruk punyew budax)