Sunday, April 17, 2011

masalah???ngee~~!! ngeri bilew dgr!!~~

problem....masalah...?? sememangnya dah sebati dalam diri setiap orang yg ber"gelar" "manusia".... tanpa masalah ..kita tidak akan menjadi lebih matang...dan ..tanpa masalah juga kita tidak akan menyedari kesalahan yang kita lakukan....

Dengan masalah juga..hidup kita boleh berubah.sama ada dari baik ke jahat mahupun dari jahat ke baik.... hidup miszy juga ..sering dipenuhi dengan pelbagai masalah...dari masalah keluarga...kawan-kawan...mahupun diri miszy sendiri...hurm...

kadang-kadang bila miszy dengar masalah kawan-kawan miszy....dari situ miszy mula ter"fikir"

"wow!! masalah dia lagi besar dari masalah aku..tapi kenapa aku mengambil masa yang lama untuk selesaikan setiap masalah aku...kawan aku boleh buat ..takkan aku yang lebih tabah dari die tak boleh lakukan"...hurm....

baik ke buruk ke sesuatu masalah....kita harus selesaikan sebelum masalah tu sendiri menghancurkan diri kita.....

kadang2 "setiap masalah yang dihadapi oleh seseorang" boleh buat seseorang tu "x tentu arah"....dan akhirnya..."mati"

jadi....!!! "wat pe nak takot ngan masalah tu" lawan jak..."die tak makan owg lah" hahaha






p/s:


to all my frenzz setiap masalah adew jalan penyelesaian ikut gerak hati... jgn ikut cakap org... sbb adew kalanyew... katew2 org... boley membuatkan masalah kitew semakin bertambah.... renung2 kan...:)

Thursday, April 14, 2011

plkn..plkn....hahaha timbul jugak ko!!!

penat seyh!! tunggu ko wahai plkn ku sayang!! hahaha...jap2...apew??? marena dah dapat!!! wow apew lagi cek r!!!...ops!!! apew seyh time miszy nak bukak protal die mesti error!!! argh!! "wa cepuk jugak" internet nie!! "ngah mawa nie"!!hahaha...argh!!! cek ag sekali lah!!! sambil cek hehehe ops abg nua mesej r!!! hahaha sibuk jak adew ke patot..miszy tgh takot2 die ley cakap miszy x kan dapat pgln ke-2 tapi dapat pgln ke-4 haha teruk punyew abg..tapi!!!! manew adew yg ke-4...hahaha abg nua biol sudah!!! hahaha ish!! result dah kua...yes!! akhirnyew penantian ku sudah berakhir!! amek ko!! kat PAGOH meyh!! hahaha dekat jak bah!!! hahaha....adew ke patot abg nua suh bawak tedy bear pi sanew....bio benda alah tu jaga miszy kat sanew...sengal kan hahaha mama n papa lak x saba2 nak pi beli barang...haha macam nak haau mek jak!!! sedey!! hahaha









p/s
lappy osak !!!
nak lappy bawu jugak!!!

Friday, April 8, 2011

"mungkin ini kesudahanya"

hurm......
mungkin semua yg terjadi
salah miszy...
hehe manew x nyew
miszy yg bukak die nye "facebook" asal!!
kan dah sakit aty sendiri...
pastu owg suruh miszy terus terang
miszy x nak..
skunk miszy sendiri rasa x keruan...
sbb kehilangan "die"
kan dah kene....
silap sendiri....
cuba kalo miszy terus terang...
bio die tawu apew yg bermain2
dalam fikiran ko>???
ini x...
ko x abes2 citew kat blog ko,..
mcm lah "die" tu nak bace blog ko
bodoh seyh miszy!!!
ngee!! ish muloot nie
asal susah sgt nak cakap...
hurm.....







p/s
miszy anggap je nie semua untuk kebaikkan die
:)
terus kan kehidupa miszy!!
kamoo seorg yang kuat!!
cayok....cayok!!!
(cakap ngan diri sendiri ''haha mmg aq dah x betul")