Monday, February 14, 2011

takowt?? haha bawu tawu ko!!

haha...tgk tajok..mcm miszy kenekan seseorg jewk..tol x....hehehe sebenarnyew....hehehe shhhhh~~~ nie secret kitew aw..hahah
jom kitew teroka kat bawah nie.....
*
*
*
*
*
*
*
*
hah?? takot?? takot apew yek?? hehe..mcm2 persoalan dah timbul dalam minda korang kan hehehe ....kat dalam bilik miszy adew satu sudut yang selalu menjadi tumpuan...bukan sbb die cantik or menarik tapi.......sbb bilew tgk sudut tu mulalah perasaan ketakutan menguasai diri..hehe kadang2 pown miszy ter'ikut' samew aw..yelah miszy kan slalu sgt jadi burung antoo so bilew miszy lihat jewk sudut nie mesti miszy rasew takot n mcm nak pandang 2 kali hahaha..bukan apew manew lah tahu x aleh2 bende tu bergerak sendiri..hehehe..mama n angah miszy pown takot bilew pandang benda alah tu..al maklumlah bende tu berhadapan ngan pintu bilik....hehe masuk jewk bilik tup...tup......fuh!! terkejut..igt apew huhuhu upewnye....~~~~~~~
*
*
*
*
*
*
*
*
ISH APEW NIE???? BLUR JEWK?????
*
*
*
*
*
*
TELEKONG!!! HAHAHA

yup!! telekong..hehe milik miszy..hehe miszy sajew gantong mcm tu...sng untuk di 'ambil' daripada melipat nyew..hehe mama penah gak mawa miszy suruh lipat telekong tu..tapi miszy wat dek je...hehehe bio diowg takot nak terjah bilik miszy masew miszy x dew hehehe.....kalo uols nak try untuk rasew ketakutan mula menguasai diri datang lah ber'amai2 ke bilik miszy hahaha lagi2 time gelap..gerenti kowang lari cam lipas x bapew nak kudung hahaha (apew punyew peribahasa lah cik miszy nie....) hahaha :)

p/s: pening memikirkan keputusan spm yg tidak kunjung tiba......atoiyai!!!

No comments: