Tuesday, December 28, 2010

apew nie.....alamak malu nyew!!!!!!!!!

huhuuhu!!! selak2 punye selak..ops!!!!!!!!gamba bile nie...mak ai gamba lamew nie....huhuhu nie gamba kat anew ek miszy x igt lorh....miszy sukew tgk gamba dak kecik yang slalu ngan mama tu...kelaka lorh!!!!!!!!!lucu sgt!!!!!!! miszy try tanye mama...

miszy:mama???nie gamba cpew?????
mama:lah tu gamba along lah..
miszy:yekew huhuhu kelakar nyew hehehe
mama:along memang kelaka masew kecik....

hah!!! dah mula lah mama nie...mcm2 die mengutuk miszy aw...hehehe kelaka lah miszy masew kecik ...!!!!!!!!!!!!!!!!!malunyewr!!!!!!!!!!!!!

adoi mama n papa berdating jewk hehehe

hah?????miszy ke tu...eee kelaka nyewr hehehe apew tu kat kepla???

cantiknyewr mama pakai bju kbya itam...manew miszy???ops r.....??????kelakanyew mama niew kenapa ikat rambut miszy cam tu......mcm pokok kelapa je...argh!!!!!!!! malunyewr!!!!!!!!!!!

hehehe..papa nmpak encem time muda...skunk????hmmm little2 lah hahahahah

p/s; andai masa ley diputarkan balik apew kowang nk jadi?? lu pikir lah sendiri"

kek!!!!!!!!!hmmm cedap kah!!!!!!!!!!!!!!!!!

hmmm...ting2!!! jadi jugak kek miszy nie...miszy wat nie tanpa bantuan sapew2 aw..termasuk mama miszy skali r.....tere x hehehe???? sjak kek miszy menjadi nie menjadi dah kemaruk nk wat kek ....asal pi kedai je beli tepung...asal pegi kedai je beli tu beli nie sampai mama miszy katew kalo lamew2 pokai die hehehe...alah skali skala kan x salah kan...hehehe...u all nak tawu x spnjg miszy wat kek ...kek miszy slalu okey x bentat pown..knp mak cik2 miszy wat.... kek diorg leh jadi bentat ek....bingng miszy memikirkan...hehehe...miszy rasew lah diorg wat kek smbil mengumpat kot sbb tu kek slalu x menjadi tol x kwn2...haha ee.... x baik lah mengumpat owng....miszy ckp owg tapi diew pown smew..huhuhu...
btw...jom smew2 kitew teroka kek yang x berapa nak menjadi nie hehehe.....

berkat kerjasame tepung "blue key" nie kek miszy menjadi aw kekeke

huhuhu......

hmmm..nk pi bakar nie...gerenti sedap pnyer!!!hehehe

hah nie adunan pertama...hehehe adik miszy katew lembut sgt..huhu yeke????

ting...ting...adunan kedua sudah menjadi ...wow!!!!!!cantik!!!!!!!!
 i like!!!!!!!wawawa


p/s: gemuk lah miszy asik mamam kek jewk!!!