Saturday, May 15, 2010

AkAd nIkah!!!!!!!SaPe nIkAh nIe!!!!!!

hehehe...u all jangan terkejut lak....Tajuk di atas nie x de kaitan ngan miszy taw...just miszy nak share ngan korang suasana majlis pernikahan abang cedara miszy belah mama miszy lorh.....hehehe jgn salah sangka aw....hehehe....bile ek majlis nie berlangsung????erm/.....miszy sebenarnye dah lupa bile majlis nie berlangsung tapi rasenyew bulan lpas lah ......heheheh....miszy cuke tengok time majlis akad nikah......miszy tgk abg cedara miszy mcm takowt2 je nk lafaz nikah hehehe.......

kat cinie miszy nak kongsi gamba2 yang miszy amek sewaktu majlis tersebut berlangsung.....

jom came2 kita teroka...









p/s: ngeee kamera fon pown jadi lah... dslr x lar :P